Falling Frontier – це космічна стратегія в реальному часі (RTS), схожа за стилем на Homeworld і Hegemony: Iron Legions, але з набагато більшим упором на реалістичне зображення космічної війни. Це дебютний проєкт австралійської Stutter Fox Studios, “команди”, що складається виключно з її засновника Тодда Д’Арсі. Шанувальник наукової фантастики (яка фокусується на наукових і технічних аспектах жанру) подбав про те, щоб його стратегія в реальному часі демонструвала аспекти війни, які рідко присутні в інших постановках, використовуючи, серед іншого, знання ветерана ВМФ із 45-річним стажем. досвіду. Ми починаємо гру в Falling Frontier, вибираючи одну з дев’яти планет як початкову точку. У кожної з них є своя історія і характеристики, що випливають з неї, які позитивно або негативно впливають на ігровий процес. Вибір також впливає на технології, доступні спочатку. Основна концепція гри не відрізняється від типової схеми RTS. Ми починаємо з розширення нашої бази (тут: планета), а потім досліджуємо карту в пошуках сирих ресурсів і планет для колонізації. Кінцева мета гри – усунути інших гравців, що вимагає створення флотів космічних кораблів. Falling Frontier вирізняється з-поміж конкурентів тим, що робить наголос на науковий аспект наукової фантастики та вірність стародавньому і сучасному військовому мистецтву. На відміну від більшості RTS, у Falling Frontier немає загального пулу ресурсів, який ми могли б використовувати де завгодно. Натомість кожна ресурсна одиниця (включно з рудою, паливом, а також людьми, серед іншого) фізично розташована в ігровому світі і може використовуватися тільки там, де вона є. Тому, якщо кораблю потрібне поповнення запасів, нам потрібно направити його на базу, де є їжа, боєприпаси тощо. Це також стосується будівель, включно з очисними заводами, які можуть збільшити цінність ресурсу. На практиці це означає, що в міру того, як ми розширюємося на нові планети, необхідно будувати додаткову інфраструктуру – інакше ми витрачатимемо паливо, щоб подорожувати з надсвітловою швидкістю або буквально за кілька годин до прибуття кораблів. Такий підхід означає, що економіка і логістика відіграють величезну роль у Falling Frontier. Відрізання ресурсів від ворогів шляхом захоплення, руйнування або блокування складів призведе до того, що у флотів швидко закінчаться припаси, тож навіть після перемоги в битві вони можуть опинитися в програшній позиції. Це заохочує наступальну і партизанську війну і навіть регулярне піратство. Значення економіки тим більше, тому що будівництво флоту – дорога операція. Falling Frontier відмовляється від величезних битв на користь ближчих зіткнень, флот яких рідко перевищує п’ять кораблів. Кожен із 20 або близько того основних типів одиниць вимагає виділення як регулярних ресурсів, так і людей для роботи і подальшого їхнього постачання. Ба більше, спеціалізовані екіпажі, офіцери й адмірали флоту дають кораблям певні переваги, наприклад, дають змогу частіші пропуски через гіперпростір. Біда в тому, що при вербуванні доводиться приносити в жертву значну частину населення. Існують також різні поліпшення, які не тільки дорогі, а й вимагають прибуття в космопорт, який ми також повинні відвідати, щоб усунути пошкодження. Усе це робить втрату кожного загону болючою, особливо якщо офіцери, що залишилися живими, потрапляють до рук ворогів, які таким чином отримують інформацію про наші дії. Прагнення до відносного реалізму також проявляється у здатності націлюватися на певні частини корабля (потрапляння в двигун може призвести до знерухомлення юніта, даючи змогу його перехопити) та фізичним властивостям снарядів (які, таким чином, можуть не влучити в об’єкт або вразити його попутно), а також у багатьох інших ігрових механіках. У результаті Falling Frontier – це стратегія в реальному часі, в якій кожне рішення, будівля або підрозділ має значення, і кожна дія пов’язана з ризиком. Під час запуску Falling Frontier не пропонує нічого, крім режиму сутички з комп’ютером. Про підтримку мультиплеєра, сюжетної кампанії та модів можна було подумати тільки після остаточного успіху гри. Falling Frontier використовує популярний рушій Unity, але він виразно виділяється серед інших стратегій. 3D-графіка чудова, хоча в нас немає можливості дивитися на поверхню планет – уся гра відбувається в космосі. Моделі кораблів демонструють велику деталізацію, а битви супроводжуються ефектними спецефектами. При цьому графічне оформлення залишається чітким, що не заважає розумінню ситуації на полі бою. Гра супроводжується атмосферним саундтреком, написаним Скоттом Баклі.
File.in.ua
Шукаєте якісний контент українською мовою? File.in.ua пропонує широкий вибір файлів для завантаження: відео, аудіо, ігри, програми, книжки та багато іншого. Наш сайт створений для того, щоб підтримати розвиток української мови та культури, забезпечуючи користувачів усім необхідним для дозвілля, навчання та роботи.
На File.in.ua ви знайдете найпопулярніші україномовні відео та аудіо, а також ексклюзивні ігри та програми. Всі файли на нашому сайті доступні для безкоштовного завантаження та зручні у використанні. Ми постійно оновлюємо бібліотеку контенту, щоб забезпечити вам доступ до найновіших релізів.
Завдяки великій колекції електронних книжок на File.in.ua, ви зможете легко знайти літературу на будь-який смак. Від класики до сучасної літератури — кожен знайде щось цікаве для себе. Наші книжки доступні для завантаження у зручних форматах.
Підтримуйте розвиток українського цифрового контенту разом із File.in.ua — вашим надійним джерелом мультимедійних файлів українською мовою.
Комментариев пока нет.